Barcelona a parafat în această săptămână unul dintre cele mai importante contracte de sponsorizare ale clubului de fotbal. Catalanii au anunțat că americanii de la Gillette vor fi noul partener premium al clubului, iar surse din piață indică valoarea contractului undeva imediat sub cea cu Qatar Airways, sponsorul principal, companie aeriană care plătește circa 35 de milioane de euro pe an. Deși detaliile înțelegerii nu au fost făcute publice, este de așteptat ca Gillette să folosească în următoarele campanii publicitare mai mulți fotbaliști ai echipei lui Luis Enrique și nu doar pe Neymar. Brazilianul, cel care a și participat la conferința de presă, avea deja un contract individual cu Gillette.
„Parteneriatul cu FC Barcelona a fost unul firesc pentru Gillette, în condițiile în care ambele organizații împărtășesc valori fundamentale – precizia fiind una dintre ele – în dorința ambilor parteneri de a fi cei mai buni din lume. Suntem bucuroși să promovăm cel mai popular sport din lume și să oferim fanilor mai multe șanse de a lua parte la un fenomen pe care îl iubesc„, a spus Francesco Tortora, Global Brand Director al companiei americane. „Ca instituție, precizia este un element cheie din ADN-ul nostru, iar ascuțirea simțurilor noastre ne-a permis să ne menținem printre cele mai performante cluburi din lume. Precum Gillette, credem că și un milimetru poate face diferența și că precizia în execuție poate fi decisivă pentru un gol care poate decide un meci„, a spus și Manel Arroyo, vicepreședinte și director de Marketing și Comunicare al lui FC Barcelona.
Potrivit speculațiilor din presă, FC Barcelona continuă căutările pe piața sponsorizărilor. Astfel, catalanii ar putea schimba înțelegerea cu Qatar Airways cu una cu gigantul din comerțul online Amazon. Potrivit zvonurilor, suma despre care se discută este de 135 de milioane de euro pentru trei ani.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER